Over TMB administratie 

Na 18 jaar de boekhouding te hebben gedaan voor een groot internationaal bedrijf, merkte ik dat er steeds meer vraag was voor een persoonlijke benadering en ontzorging van de administratie in zijn totaliteit. Dit was voor mij de aanleiding om TMB administratie te beginnen.

Vanaf 2017 is TMB administratie uitgegroeid tot een vaste keuze voor menig ZZP-er, MKB-er, en hebben we ons werkterrein uitgebreid met de administraties van diverse VVE’s.

Een andere tak waar wij ons inmiddels in hebben gespecialiseerd is het analyseren van de totale bedrijfsvoering om zo eventuele pijnpunten te kunnen benoemen en dit – uiteraard in overleg – te herstructureren. Wij verzorgen hierbij de uitgebreide rapportages onder volledige transparantie en nemen met u de resultaten door, waarbij wij u van advies voorzien.

Geïnteresseerd?

Bent u geïnteresseerd?

Klik op contact voor een vrijblijvend gesprek.

Adres gegevens 

Openingstijden

Contact gegevens 

TMB administratie 

Verlengde Poolseweg 16

4818 CL Breda

+31 6 22164729

info@tmb-administratie.nl

 

Maandag t/m Vrijdag 8.30 uur - 17.00 uur

Zaterdag en Zondag gesloten