Financieel 

TMB administratie verzorgt de (financiële) administraties voor ZZPers, MKBers en VVE's.

Wij helpen u om uw (financiële) administratie in te richten en te verzorgen op de wijze die het beste bij u en uw onderneming of uw VVE past.

U kunt zelf uw administratie voeren en vervolgens door ons laten controleren of u kunt uw volledige administratie aan ons uitbesteden. 

 

Wij kunnen u adviseren een online boekhoudpakket uit te kiezen, zodat u 24/7 inzage heeft en waar u tijd mee kan besparen.

Het is belangrijk dat een boekhoudpakket met andere software gekoppeld kan worden, bijvoorbeeld een kassasysteem.

U kunt er ook voor kiezen om gratis gebruik te maken van ons eigen boekhoudpakket.

Dit pakket is niet online, u krijgt naar behoefte de gevraagde overzichten.

 

Als u wenst versturen wij de verplichte aangiftes van de belastingdienst die voor u van toepassing zijn.

 

Verder helpt TMB administratie en personeel u met het realiseren van een overzichtelijke en een sluitende boekhouding.

Het is mogelijk als u in een bepaalde periode tussentijdse cijfers wenst.

Eens per jaar maken wij voor u een jaarrekening en deponeren deze indien nodig bij de KvK.

Uit deze overzichten kunt u (met onze hulp en analyses) goede beslissingen nemen voor de toekomst. 

Geïnteresseerd?

Bent u geïnteresseerd?

Klik op contact voor een vrijblijvend gesprek.

Adres gegevens 

Openingstijden

Contact gegevens

TMB administratie 

Verlengde Poolseweg 16

4818 CL Breda

+31 6 22164729

info@tmb-administratie.nl

 

Maandag t/m Vrijdag 8.30 uur - 17.00 uur

Zaterdag en Zondag gesloten